На всеки 4 години светът има само една часова зона

Световното първенство е рай за всички в сферата на рекламата, като криейтив отделите имат правото да се развихрят така, както намерят за най-добре. Американският медиен гигант ESPN не прави изключение и определено надмина себе си с рекламата, която презентира предстоящото Световно по футбол в Бразилия.

До шампионата остават едва 16 дни като света тръпне в очакване да види най-добрите футболисти на планетата да защитават своите страни.

Мондиалът по традиция е сред най-гледаните спортни мероприятия, като по цял свят ще трябва да нагласят часовниците си, за да не изпуснат нито момент от най-мащабния футболен форум.

На това залагат в своята реклама от ESPN. Представени са няколко страни по време на началото на мач на Бразилия.

В Гана например се събират в местната кръчма десетки души, а един здрав юнак върти педалите на колело, което действа като генератор на електричество. В Япония ресторант отваря врати през нощта, за да могат хората да се насладят на футбола.

Примерите са доста в този едноминутен клип, който може да видите след статията. Мотото на рекламата е "На всеки 4 години светът има само една часова зона".