Григор Димитров е лице на марка дезодоранти

Една от най-известните марки дезодоранти в света Rexona представи официално днес партньорството си с Григор Димитров.

От медийното събитие, провело се на кортовете на Тенис клуб Малееви, стана ясно, че първата ни ракета ще бъде лице на Rexona в България и ще вземе участие в редица промоционални активности през годината.

Първата от тях започва през април и ще възнагради един от феновете на Григор и Rexona с покана за двама за мач от ATP с участието на голямата ни надежда.  По време на специалното събитие, организирано в духа на философията на Rexona „БЪДИ:АКТИВЕН”, най-добрият ни тенисист разказа повече за националната промоционална кампания на марката, за успехите си на корта, както и за бъдещите си планове в световния тенис.

Григор сподели също какви са предизвикателствата в живота за един млад и динамичен човек, стремящ се към нови постижения. Повече информация за днешното събитие, както и снимки от него, ще намерите в прикачените файлове.

„Радвам се, че съм лице на Rexona за България. Съвременният живот ни кара да бъдем активни и енергични, за да постигаме успехи. Днешното събитие е едно прекрасно изживяване за мен, защото най-важното е да бъдеш постоянен, да даваш 100% от себе си всеки ден. Пожелавам на всички да се събуждат с една висока цел и да следват мечтите си.

Точно и заради това ще поиграя с бъдещите звезди на тениса ни, защото знам, че личният пример вдъхна кураж за дългия път към победите.“ – каза по време на събитието най-добрият ни тенисист. След официалната част по представянето на Григор Димитров като лице на Rexona, първата ни ракета показа част от уменията си на корта в интересен открит урок с изгряващи звезди на българския тенис.

„Григор Димитров е идеалният избор за лице на Rexona. Той предизвиква себе си всеки ден, за да постига страхотни успехи, да вдъхновява хората около себе си и своите фенове със страстта, която влага на корта и извън него. Григор е пример за подражание и пред него своят високи цели.

Затова ние вярваме, че партньорството ни с него ще го направи дори по-уверен и силен по пътя към мечтите си.” – коментираха представители на компанията Юниливър, която предлага Rexona на българския пазар. Новото лице на Rexona e определян от световните тенис специалисти за бъдещето на спорта.

22-годишният Григор Димитров в момента заема рекордното за българския тенис 16-то място в световната ранглиста, през миналата година стана и първият българин с титла от турнирите на ATP, печелейки надпреварата в Стокхолм, а в началото на месеца триумфира и в турнира в Акапулко. Събитията, в които ще участва Григор Димитров в рамките на годишната промоционална кампания на Rexona в България, ще бъдат обявявани на Facebook страницата на марката, като ще се съгласуват с динамичната програма на най- перспективния ни тенисист .