Елитна марка кафе удря финансово рамо на ЦСКА 1948

На специална пресконференция в Пресклуб „България“ Председателят на ФК ЦСКА 1948 и Изпълнителен директор на клуба Добрин Гьонов представи Hausbrandt като нов спонсор на клуба. На пресконференцията присъстваше управителят на фирмата Георги Найденов.

„Преди известно време заявихме, че сме в напреднал етап при преговорите за нови спонсори. Първият вече е факт. Щастливи сме, че започваме сътрудничеството с такъв доказан бранд като Hausbrandt. Водим преговори с още спонсори, но на този етап не мога да обявявам имена“, коментира Добрин Гьонов.

„Наблюдаваме отборът на ЦСКА 1948 още от създаването му и виждаме колко много потенциал има в него. Тук се работи изключително професионално. Екипът е млад и амбициозен и това няма как да не бъде забелязано. За нас е чест да си сътрудничим заедно с ЦСКА 1948. Надяваме се, че с общи усилия ще успеем да привлечем нови фенове, да вървим само нагоре и да покажем, че футболът може да се развива правилно и в България.

Обсъдили сме с ръководството концепцията за развитието на Детско-юношеската школа, защото децата трябва да спортуват. Спортът учи на дисциплина, а и не само на това“, сподели управителят на фирмата.

Повече за Hausbrand

Hausbrandt предлага богата гама от кафе продукти, предназначени за офиси, хотели, ресторанти, кафетерии и дома.

Компанията има своето седалище в Нервеса делла Баттаглия, както и чуждестранни клонове във Франция, Монако и Словения, а също и серия от оторизирани партньорства, опериращи в различни страни, от съвсем скоро и в България. Със своята всеобхватна дистрибуторска мрежа, Hausbrandt Trieste 1892 S.p.A. е в състояние да гарантира световна дистрибуция на своята марка кафе. Стремежът към съвършенство, резултат от постоянно отдаване в търсене на високо качество, довежда Hausbrandt Trieste 1892 S.p.A. до заемането на важна позиция в кафе индустрията, както в Италия, така и в световен мащаб. Всеки ден повече от 500 души сътрудничат, пряко или непряко, по един проект, който Мартино Занети превръща от смела мечта в солиден успех. Търговският успех на Caffe Hausbrandt е очевиден: брандът разполага с повече от 20 000 клиента, включително ресторанти, кафетерии и барове, като продава повече от 4 000 тона печено кафе всяка година за създаването на общо около 600 милиона чаши еспресо.