БФС представи новия си спонсор

Монополистът във футболните залагания на българския пазар Еврофутбол стана спонсор на Българския футболен съюз, като днес беше представен и договорът, който е за две години. От компанията подариха на Михайлов и стилизиран талисман- лъвче, с което той позира пред камерите и фотоапаратите.

От страна на фирмата присъстваха тримата управители на букмейкърската къща. Договорът, който е за срок от две години - до 30 август 2016 година, беше подписан от Екатерина Михайлова, Боян Найденов и Николаос Арсенопулос, представляващи букмейкърите и Михайлов, от името на БФС.

"За нас е много важно събитие да спонсорираме БФС и националния отбор в дългия им път до Франция 2016. Ние сме горди, че подкрепяме Футболния съюз и пожелаваме късмет и "На добър път!" на националния ни отбор!", каза Арсенопулос. "Изключително съм доволен, че "Еврофутбол" отново е наш партньор, още повече в условията на тежка икономическа криза. Надяваме се с тяхната подкрепа и техния късмет да се класираме!", отговори от своя страна Борислав Михайлов.

В договора са залегнали основни точки за партньорство между двата страни, които дават право на българския букмейкър да се нарича "Ексклузивен партньор на българския национален отбор по футбол", както и да постави своето лого на тренировъчната екипировка на отбора, като това се извършва спрямо регулациите на УЕФА.

От своя страна "Еврофутбол" осигурява финансова подкрепа на мъжкия ни национален отбор, което е естествено продължение на традиционната политика на компанията за подкрепа на българския спорт. БФС пък ще засвидетелства партньорското си отношение, като футболисти на националния отбор се включат в благотворителни инициативи на компанията, свързани с подпомагане на млади спортни таланти, част от социалния проект "Печелиш и помагаш".