Шеф в "Спортфайв": Това е стратегията на фирмата

галерия:

снимка: Булфото

 

Драгомир Драганов е мениджър продажби на компанията "Спортфайв", която е оторизирана от Левски да води преговори за телевизионните права. "7 дни спорт" се свърза с него, за да разясни условията около сключването на договора за излъчване на мача Левски - Дъндок с ТВ+.

 

- Наистина интерес към излъчването на този мач имаше от четири телевизии. Мога да ви потвърдя, че става въпрос именно за тези, чиито имена се спрягаха в медийното пространство. Не мога да коментирам защо от въпросните медии не пожелаха да платят за правата за мача между Левски и Дъндок.

 

 - От "Булсатком" и ТВ+ имат вече доста спортни продукции и предоставят на клиентите си достатъчно интересни събития за гледане - Серия А, испанското първенство и "Уимбълдън". Броят на абонатите на фирмата е доста голям - близо 1 милион. Това е нашата информация от тях. Това, че именно те взеха правата за мача между Левски и ирландския клуб, може би е стратегията на фирмата да привлече повече клиенти към своя продукт. ТВ+ бяха най-настоятелни и най-заинтересовани от закупуването на правата. Стига Левски да се класира за следващия кръг на надпреварата, мога да кажа, че има огромна вероятност отново същата телевизия да вземе правата.

 

Подобна е и ситуацията с ЦСКА. Изчаква се обаче съперникът на армейците в третия предварителен кръг. Жребият е утре.

 

- В случай че ЦСКА изяви желание, ние с удоволствие ще им помогнем да продадат правата си.