3D макети на волейболисти грейват пред "Арена Армеец"

снимка: SPORTA.BG

Олимпийската квалификация от 8 до 13 май в София ще приближи България до най-добрите европейски маркетингови практики в областта на спорта, заяви изпълнителният директор на БФВ Станислав Николов пред TV7.

 

"Имаме идея в рекламната кампания на събитието да включим брандиране на автобуси, както от градския, така и от извънградския транспорт. Планираме и поставянето на 20 билборда на топ локации в столицата, които да призовават феновете да подкрепят отбора ни. Имаме идея пред залата да се поставят триизмeрни макети на играчите в цял ръст и феновете да могат да се снимат с тях. Пред залата ще бъдат разположени и шатри на спонсорите ни, където ще се продават различни фен артикули", коментира Николов.

 

Той е категоричен, че за олимпийската квалификация няма да се заплаща допълнителна цена за паркиране. Около 100 души пък ще се грижат за сигурността по време на състезанието. Поръчан е и костюм на официалния талисман на отбора - лъв, но все още се пази в тайна кой ще влезе в него.

 

"Искаме хората, които идват с децата си да нямат никакви притеснения и да се чувстват комфортно в Арена Армеец, завърши Николов, цитиран от BGVolleyball.